A warm welcome to my Challenge Blog ♥♥♥
We meet here to challenge ourselves with a new theme every month. I have discover the beauty of working in a kind of series leaning on the challenge here...You can work in your artjournal or on a canvas...or build something out of clay...every piece of art is welcome! .
So grab your surface and start...I would be thrilled if you have fun with the inspiration!! Much Love Conny (Piarom)

Donnerstag, 31. Oktober 2013

November - Kids and Graphic Pattern

The inspiration pot is filled this month with
grafic pattern
the three colors seeing later
and kids



I have the idea of graphic pattern in mind
so go out and search for them to print or stencil or printouts to glue on

ich habe die Idee von grafischen Mustern im Kopf
so halt Ausschau nach geeigneten Stempeln, Vorlagen oder Ausdrucken zum Auskleben


here is one of my paintings some month ago I took, because of the 
lovely child

hier ist ein Gemälde von mir von vor ein paar Monaten, welches ich genommen habe, wegen des süssen Kindes



lets take the gorgeous blue  from the sea
the pale pink   from the sunset
and some green from the drops out of the sky
and create our pages or canvases

Lasst und das Blau vom Meer nehmen,

das Bleiche Pink des Sonnenuntergangs
und das Grün des tropfenden Himmels,
um unsere Seiten zu malen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

here I found some paintings with children that maybe inspire you too

  ich habe ein paar Gemälde mit Kindern gefunden, sie Dich vielleicht inspirieren









via


via




I can´t wait to see what you will create!
so invite your muse to be child again  :)   
get out your glue, your paints and your art journals and start the fun


Ich kann es mal wieder kaum abwarten, zu sehen, was ihr zaubert!
so lade Deine Muse ein, mal wieder Kind zu sein :)
hol Deinen Kleber, Deine Farben und Dein Art Jounal raus,
und beginne den Spass



Here is what I did 

















Please share your artsy work here
and please visit at least 3 other participants and leave a comment! 
And of course please link back to here.

Bitte teile Deine Werke hier
und besuche mindestens 3 andere Mitkünster und hinterlasse einen Kommentar

und natürlich verlinke Deinen Post hierhin zurück


and here again the video our work from October

Hier wieder das Video unserer Werke vom Oktober




Kommentare:

  1. Tolle Werke hast Du für die neue Herausforderung gepostet Conny!
    Ein super Thema ist das sowieso und diesmal sind die Farben für persönlich auch total reizvoll ... ich bin froh, dass Du immer die Farben vorgibst.. das ist eine tolle Herausforderung für mich neue Kombis auszuprobieren, die ich sonst vielleicht nicht zusammen ausprobieren würde... und ich bin dann immer überrascht wie es mir dann gefällt obwohl es für mich ungewöhnliche Farbvariaten beim Werkeln waren. Ein wunderschönes Video der letzten Herausforderung - danke Dir.. werd gleich mal in mich gehen und vielleicht komm ich heutenoch zum Werkeln ...mal sehen - reizt mich sehr - danke!
    xxx
    Susi

    AntwortenLöschen
  2. Absolutely brilliant! :) Happy halloween ! xo

    Hayfa
    http://www.londonloafers.com

    AntwortenLöschen
  3. I love the charming children in your painting, and the warmth that the color mix provides. Blessings!

    AntwortenLöschen
  4. Hi Conny, yes....:) I could do it this time for mix it monthly. just linked my post here, hope you will like it!
    Your video is encouraging. like it!

    AntwortenLöschen
  5. How I love your painting, beautiful work!!

    AntwortenLöschen

...♥♥♥...I would love to read your comments here...♥♥♥...