A warm welcome to this Art-Challenge Blog ♥♥♥
We meet here to challenge ourselves with a new theme every month…. I have discover the beauty of working in a kind of series leaning on to this challenge here....You can work in your artjournal or on a canvas...or build something out of clay...every piece of art is welcome!
So grab your surface and start...We would be thrilled if you have fun with the inspiration too!!
Much Love Conny (Piarom)

Samstag, 1. Februar 2014

February 2014 - We Love Our Pets


My first piece for this month´s theme is this:


Be inspired by 
Pets
and the colors from below
(I know I have failed a bit with the colors in my first piece ;)


Diesen Monat haben wir das Thema
Haustiere
und die unten ausgewählten Farben einzubringen
(ich weiss, ich hab die mal wieder nicht richtig getroffen in meinem ersten Bild ;)



here is a photo 
from which we will take the color-inspiration

hier ist ein Foto
von diesem können die Farb-Inspiration nehmen






I have a lil selection pictures here from the internet to get you creative juices flowing

Ich habe ein paar Bilder aus dem Internet herausgesucht, um Euch ein paar Anregungen zu geben






via






















I can´t wait to see what you will create!
so ask your muse if she loves cute pets too  :)   
get out your glue, your paints and your art journals and start the fun


Ich kann es mal wieder kaum abwarten, zu sehen, was ihr zaubert!
frage Deine Muse, ob sie auch kuschelige Haustiere mag :)
hol Deinen Kleber, Deine Farben und Dein Art-Jounal raus,
und beginne den Spass



Here are some of my "pet-paintings" from the past....seems I have done alot, wasn´t aware of this till now ;)
can´t wait to bring in some new ones ;)

Hier sind einige meiner älteren Haustierbilder...sieht aus als ob ich schon so einige gemalt hätte...war mir garnicht so bewusst bis jetzt. Und gerade deshalb freue ich mich umso mehr, noch weitere zu malen ;)





Please share your artsy work here
and please visit at least 3 other participants and leave a comment! 
And of course please link back to here.

Bitte teile Deine Werke hier
und besuche mindestens 3 andere Mitkünster und hinterlasse einen Kommentar

und natürlich verlinke Deinen Post hierhin zurück


and here again the video of our work from January
I am thrilled how many of you are taking part :D

Hier wieder das Video unserer Werke vom Januar
Ich bin begeistert, wie viele von Euch teilgenommen haben :D

Kommentare:

  1. Your paintings are lovely, will definitely have a go. Hugs Annette x

    AntwortenLöschen
  2. Conny weiss was Susi wünschen!!!

    lol...

    ich drücke mich seit Monaten davor mal endlich was mit / über meine
    Hunde zu werkeln.....

    dabei inspirieren mich die beiden jeden Tag auf's Neue und sind es mehr als wert viele schöne Art Journal Seiten mit ihnen zu füllen!

    Ein tolles Video ist das -
    danke liebe Conny für all Deine Mühen....

    ich liebe Deine Challenge!
    xxx
    Susi

    AntwortenLöschen
  3. Ah, Conny, you chose this theme especially for Orange Esmeralda with her many cats! hahaha! Maybe a few more cats will appear from her house?
    Your paintings are sublime, and I love your one with that very intellectual cat and the mad purple bird.

    AntwortenLöschen
  4. Sehr schöne Werke wieder und ein tolles Thema! LG, Valerie

    AntwortenLöschen
  5. Conny, your wonderful art continues to amaze me. I loved seeing this blog with all the beautiful animal paintings. One photo that fascinates me is the shot of the cat's mouth and nose. Would that not make a super painting too? Thanks for your lovely comments on my 29 Faces post.

    AntwortenLöschen
  6. I love this challenge and theme. I have entered my post.

    AntwortenLöschen
  7. Deine Werke bewundere ich immer wieder. Bei mir sieht ein Hund aus wie ein Schwein, ein Schwein wie eine Kuh und die Kuh könnte auch ein Schaf sein...
    tstststs. Weiß noch nicht ob ich etwas vorzeigbares fertig bekomme. LG Birgit

    AntwortenLöschen
  8. Love painting animals - just finishing a painting of 2 cats and a bird with a heart!!!

    AntwortenLöschen
  9. Fabulous painting and a great theme-I'll def. get something in :)

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful painting Conny, love the theme of this challenge and your inspiring examples!!

    AntwortenLöschen
  11. Ein wunderbares Thema für diesen Monat! Und deine eigenen Werke sind einfach traumhaft! Vielen, vielen Dank für Mix-It-Monthly und deine Mühen!!

    AntwortenLöschen
  12. Ooooh adore the theme! That cat is so cute!
    Love all of the art and pictures.

    Annabelle xx

    AntwortenLöschen
  13. Love this idea and will have to make time for it

    AntwortenLöschen
  14. Ein wunderbares Thema und deine Bilder dazu so inspirierend das ich am liebsten sofort anfangen möchte! Hoffentlich habe ich dieses mal Zeit mich zu beteiligen!
    LG Claudia

    AntwortenLöschen
  15. Ein tolles Thema, das letzte gefiel mir schon so gut, konnte aber irgendwie nicht mit machen. Ich hoffe das es diesmal klappt. Eine Frage, die bemalten Steine, wer hat die gemacht. Die Links sind alle down. Lieben Gruß, Silvia

    AntwortenLöschen
  16. Wonderful video and thank you for another really great challenge dear Pia...hoping I can play along while taking my online workshop with Misty Mawn (I have SO much to learn :) )
    All of your pet paintings are WOW + Fabulous!!!
    Wishing you and yours a lovely weekend ♥
    oxo

    AntwortenLöschen
  17. Conny, du weisst, dass ich deine Bilder sehr mag, aber ich freue mich jeden Monat auf die humorvolle Auswahl der Beispiel Fotos. Großartig!

    AntwortenLöschen
  18. Wow! What a wonderful post. Of course I LOVE everything!

    I will be joining in!!!!!!

    Karen xxx

    AntwortenLöschen
  19. I love your whimsical kitty and birdie. Blessings!

    AntwortenLöschen
  20. house of fun cam to be sad if you will Lost and found your pets.

    AntwortenLöschen

...♥♥♥...I would love to read your comments here...♥♥♥...