A warm welcome to this Art-Challenge Blog ♥♥♥
We meet here to challenge ourselves with a new theme every month…. I have discover the beauty of working in a kind of series leaning on to this challenge here....You can work in your artjournal or on a canvas...or build something out of clay...every piece of art is welcome!
So grab your surface and start...We would be thrilled if you have fun with the inspiration too!!
Much Love Conny (Piarom)

Sonntag, 31. August 2014

September 2014 - Trees / Bäume


My first piece for this month´s theme is this:



(I have taken a class from wonderful Diane Culhane on Carla Sonheims Page...
and I am so inspired by the colors she suggested)


Be inspired by 
"Trees"
and the colors from below


Diesen Monat haben wir das Thema
"Bäume"
und wollen die unten ausgewählten Farben einbringen



here is a photo 
from which we will take the color-inspiration

hier ist ein Foto
von diesem können wir die Farb-Inspiration nehmen



I have a lil selection of pictures here from the internet to get your creative juices flowing

Ich habe ein paar Bilder aus dem Internet herausgesucht, um Euch ein paar Anregungen zu geben





via













via


























Find the actually Pinterestboard from August here

Das aktuelle Pinterestboard vom August findet Ihr hier



I can´t wait to see what you will create!
invite your muse to climb a tree with you...and enjoy the view :)   
get out your glue, your paints and your art journals and start the fun

And if there are some little creatures come out in your painting, 
have fun to also link it to Susi´s 
Art Journal Journey


Ich kann es mal wieder kaum abwarten, zu sehen, was ihr zaubert!
ladet Eure Muse ein, mit Euch auf einen Baum zu klettern und geniesst die Aussicht :)
hol Euren Kleber, Eure Farben und Eure Art-Journals raus,
und beginnt den Spass

Und wenn ein paar kleine Lebewesen erscheinen auf Deinem Bild kannst Du
natürlich auch zu Susi´s
Art Journal Journey verlinken


Here you can find the Pinterestboard from last month 

btw. Pinterest is a wonderful place to get inspired!

Hier könnt Ihr das Pinterestboard von letztem Monat sehen...
übrigens ist Pinterest ein genialer Ort, um Inspirationen zu finden!





Please share your artsy work here
and please visit at least 3 other participants and leave a comment! 
And of course please link back to here.


Bitte teilt Eure Kreationen hier
und besucht mindestens 3 andere Mitkünstler und hinterlasst einen Kommentar

und natürlich verlinkt Euren Post hierhin zurück


Kommentare:

  1. fantastisches Thema Conny .. eine tolles Beispiel und ta was soll ich sagen..perfekt zu kombiniern mal wieder mit ART-JOURNAL-JOURNEY-CHALLENGE

    Bin sicher wieder mit dabei!
    ♥♥♥
    Susi

    AntwortenLöschen
  2. Great work and theme, love the colors!

    AntwortenLöschen
  3. Hello There Conny! I thought I recognized Diane Culhane's techniques in your tree painting. Last year, I took private lessons from Diane here in Washington state, and the lessons were wonderful. I am posting a tree that I just completed last night although the colors aren't totally the ones you suggest, they are kinda sorta in the same color family; just not as bright.

    AntwortenLöschen
  4. dein baum ist ein traum! überhaupt mag ich ja bäume wahnsinnig gerne. vielleicht schaffe ich es diesen Monat...

    AntwortenLöschen
  5. This is all so fabulous, Conny your piece is so beautiful, bright and full of positive! I love this theme!

    AntwortenLöschen
  6. Oooooooh! I love all of the trees! So beautiful!

    AntwortenLöschen
  7. I love your tree, and the colors are so fun. Blessings!

    AntwortenLöschen
  8. Hi Conny, ich habe versucht deine AJJ Werke zu kommentieren auf Flickr, aber sie lassen mich nicht rein, erzähen mir das ich nicht ich bin, und ich soll mit einen anderen Name mich anmelden! Sorry, das ist mir zu hoch! GLG, Valerie Deine Journalseiten sind IMMER spitzenmäßig!

    AntwortenLöschen
  9. Liebe Conny, deine Farbkombi ist sehr kraftvoll dieses Mal. Gar nicht so einfach, sich drauf ein zu lassen. Erinnert mich ein bisschen an August Macke.
    Deine Schauklerin ist auch ganz süß, wie sie die Beinchen schmeisst...
    Ganz liebe Grüße
    Gabriele

    AntwortenLöschen
  10. These are all so Beautiful...such variety of trees and shapes :)

    AntwortenLöschen
  11. Fantastic theme, Conny!!! I love your tree.
    Mar

    AntwortenLöschen

...♥♥♥...I would love to read your comments here...♥♥♥...